Často kladené dotazy

Odpovědi na nejčastější dotazy k ubytování v Theresian Apartment. Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Neváhejte se nám ozvat v kontaktním formuláři nebo nám zavolejte na tel. 581 113 113.

 

Jak se ubytuji, když nestihnu přijet v čase od 15 do 20 hodin, kdy probíhá check-in?
Od správce objektu obdržíte SMS zprávu s instrukcemi k ubytování, kde bude uveden kód pro odemknutí schránky s klíči a číslo apartmánu.

 

Je možný pobyt se zvířaty?
Ne, pobyt se zvířaty je v apartmánech zakázán.

 

Je k dispozici dětská postýlka nebo dětská jídelní židlička?
Ano, dejte nám prosím vědět před příjezdem a dle dostupnosti připravíme dětskou postýlku či židličku na apartmán.

 

Je kuchyňská linka vybavena nádobím?
Ano, kuchyně je vybavena veškerým základním nádobím a vybavením - talíře, hrnky, sklenice, příbory, hrnce, pánve.

 

Jsou v apartmánu ručníky a ložní prádlo?
Ano, postele jsou při příjezdu připraveny dle nahlášeného počtu osob, na každou osobu je dále připraven jeden velký a jeden malý ručník.

 

Je v ceně ubytování i snídaně?
Ne, v apartmánech nepřipravujeme žádné pokrmy. Hosté si snídaně, obědy i večeře zajišťují sami na apartmánu v plně vybavené kuchyni.

 

Je možná uschova lyží nebo kol?
Ano, v budově v suterénu se nachází lyžárna. V boudě u apartmánů je možné uschovat jízdní kola.